glava1.jpg



Domov
Predstavitev društva
Izletniški odsek
Mladinski odsek
Markacijski odsek
Kolesarski odsek
Odsek za varstvo narave
Seznam vodnikov
Seznam opreme
Vodniški kotiček
Tabori
Zimska predavanja
Glasilo Planinski odmevi
Glasilo Planinski e-odmev
Fotogalerija

 



Statistika
od oktobra 2008
št. obiskov:



Mladinski tabor

Vabilo na:

MLADINSKI PLANINSKI TABOR 2017

KJE: Taborni prostor v Čezsoči

Lokacija:  N46.329811° E13.585443°
Naslov za navigacijo: Čezsoča 5, 5230 Bovec

KDAJ: 24. 6. do 1. 7. 2017

Razpis in prijavnica:
 Razpis 2017 - mladinski - Čezsoča , Prijavnica - 2017 (pdf, doc



Tokrat bomo na lokaciji, kjer so snemali film Gremo mi po svoje
oglejte si lokacijo

Veseli bomo tudi udeležencev iz srednje šole. Za njih bomo pripravili težje izlete, ne bo se jim potrebno udeleževati iger, zato bodo imeli bodo več prostega časa. Vpeljali jih bomo kot pomočnike mentoricam. Prijavite se, za več informacij pa pokličite (Damjan ali Matjaž)

 

Tukaj boste našli vse informacije v zvezi s taborom:

 

20.4.2017: PRIJAVE
Zgoraj sta objavljena razpis in prijavnica za tabor Čezsoča 2017.

Način prijave
Prijave sprejemamo od 11.5.2017 18:00 dalje do 18.5.2017 izključno na društveno elektronsko pošto E-poštni naslov je zavarovan pred nezaželeno pošto, za ogled potrebujete Javascript
Prijavnico lahko pošljete na 2 načina:
1. po el. pošti pošljete skenirano izpolnjeno prijavnico (zaradi podpisa mora biti skenirana)
2. po el. pošti pošljete izpolnjeno prijavnico v Wordu, tako da imam podatke, original pa prinesete na sestanek, ki bo konec maja

Prioriteta prijav (enako kot lani)
Zaradi velikega števila prijav lansko leto smo določili naslednje prioritete prijav:
1. najvišjo prednost pri prijavah imajo tisti, ki so sodelovali na tekmovanju "Mladina in Gore"
2. naslednjo prednost pri prijavah imajo tisti, ki so opravili čim več izletov pri PD Fram v letu 2015 in 2016
3. med tistimi, ki nimate nobenih opravljenih izletov, pa bomo izbirali po sistemu "kdor se prvi prijavi"
4. udeleženec mora zaključiti vsaj 2. razred osnovne šole

Za takšne prioritete smo se odločili zato, da vzpodbudimo otroke k hoji v gore skozi celo leto in ne samo na taboru. Enaki pogoji bodo verjetno ostali tudi naslednja leta, zato začnite zbirati izlete že zdaj.
S časovno omejitvijo prijav želimo dati enake pogoje za prijavo tudi tistim, ki še nikoli niso bili na taboru.
Lani smo sprejeli vse, ki so se prijavili prvi dan razpisa.

Obrazložitev prioritet:
ad 1) Na tekmovanju MiG je sodelovalo 20 otrok za PD Fram. Tudi ti se morajo prijaviti v časovnem okvirju, ki je objavljen v razpisu. Na prijavnici v rubriko "Izleti, ki jih je otrok opravil..." vpišite "MiG", izletov pa ni potrebno vpisovati.
ad 2) Vse, ki imajo opravljen vsaj 1 izlet ali več, bomo združili v skupine. Skupina z največ izleti je torej skupina, ki se naslednja uvrsti na tabor, ... nato skupina, ki ima 3 opravljene izlete, nato skupina, ki ima 2 opravljena izleta, nato skupina, ki ima 1 opravljen izlet.
ad3) Skupini, ki nima nobenega opravljenega izleta, se nato potrdi prijava glede na datum in čas prijave na društveni elektronski naslov. Vse prijave, ki bodo prispele pred 11.5.2017 18:00 ne bodo veljavne.

Sprejeli bomo okoli 55 udeležencev, ker so to maksimalne kapacitete tabora (velikost šotorov, velikost kuhinje, prevoz z enim busom).

Kontakt:
Damjan Blažič, tel.: 040 617-266, vodja tabora
Matjaž Hartman, tel.: 031 525-863, pomočnik vodje tabora in oseba za kontaktiranje s starši



19.5.2017: ZAKLJUČEK PRIJAV 
Sporočamo vam, da so prijave zaključene. Prijavljenih je 56 otrok, kar je točno naša ciljna skupina (kapaciteta avtobusa). Vsi, ki ste se prijavili, ste sprejeti.
O nadaljnjih aktivnostih vas bomo obveščali tukaj in preko elektronske pošte.



28.5.2017: POTRDITEV PRIJAV
Potrditev prijav je bila poslana vsem po elektronski pošti. Če obvestila niste prejeli, potem se javite na društveni mail
E-poštni naslov je zavarovan pred nezaželeno pošto, za ogled potrebujete Javascript



3.6.2017: SESTANEK
Obveščamo vas, da bo skupni sestanek v četrtek, 8.6.2017 v OŠ Fram v jedilnici.



4.6.2017: SEZNAM POTREBNE OPREME NA TABORU
Seznam najdete tukaj

V prilogi je seznam potrebne opreme za tabor, ki pa ste ga tako ali tako že našli na spletni strani. Tam bo objavljen tudi program dela, tako da boste lahko dnevno spremljali dogodke vaših otrok na taboru. O dogodkih vas bomo tudi sproti obveščali s SMS-i.

Otroci naj imajo s seboj poleg spalke tudi debelo koco, ker je ponoči zelo mrzlo.
Prav tako bo poleg normalne baterije (čelka) priročna tudi kakšna majhna baterija, ki jo lahko imajo ponoči v žepu, da je pri roki.
Za izlet naj imajo že kar pripravljena nahrbtnik, za pijačo naj uporabljajo vodo (ne sokov).
V nahrbtniku naj imajo tudi kakšne čokoladice (Frutabela ipd).
Za na turo so priporočljive dolge hlače (koprive), ni pa nujno.
Dobro je, če imajo v planinske čevlje obute dvojne nogavice, ene bombažne in ene tanke: zato da pri hoji pride do premikanja med obema slojema nogavic, ne pa med nogavico in kožo, kar seveda povzroči žulje.

Skupine so objavljene na spletu in so narejene tako, da so v skupinah zajete vse starosti enakomerno, razmerje fant/punca je enako, v skupinah so otroci iz različnih šol, otroka iz iste družine pa nista skupaj (vsak se mora znajti po svoje!).
Dobro bi bilo, če otrokom na etikete oblačil napišete inicialke imena in priimka, ker smo imeli lani en haufn iberžnih oblačil.

Elektronska oprema na taboru ni dovoljena. Vse kar deluje na baterijo, naj pustijo doma, razen svetilke in fotoaparata (ne na telefonu !!!).

Pa ne pozabite:
• avtobus odpelje v soboto, 24. 6. 2017 ob 8. uri izpred gasilskega doma v Framu
• bodite tam že kakšne pol ure prej, da vas odkljukam, ker ob 7:59 že krenemo
• zjutraj naj starši (ne otroci) oddajo meni zdravstveno izkaznico in se podpišejo na seznam
• pomagajte otroku dati prtljago na avtobus


16.6.2017: SKUPINE
Skupina 1 (mentorica: Carmen)
Špela K. ... vodja skupine
Jaka I.
Matjaž K.
Veronika K.
Žiga R.
Vid P.
Jerneja Š.

Skupina 2 (mentor: Pavel)
Eva H. ... vodja skupine
Sara M.
Martin B.
Gašper K.
Kaja S.
Jaša Z.
Nejc28 R.

Skupina 3 (mentorica: Eva)
Benjamin B. ... vodja skupine
Vid R.
Tine O.
Nina H.
Ana B.
Žan R.
Žiga G.

Skupina 4 (mentorica: Simona)
Katarina K. ... vodja skupine
David Z.
Maja F.
Pia T.
Marsel K.
Izidor K.
Jure I.

Skupina 5 (mentorica: Maja)
Živa O. ... vodja skupine
Urban F.
Nejc R.
Vito G.
Nejc G.
Tara P.
Bine G.

Skupina 6 (mentorica: Petra)
Neja P. ... vodja skupine
Žiga Z.
Tim K.
Jan H.
Hana K.
Hana Š.
Lenart K.

Skupina 7 (mentor: Tim)
Eva J. ... vodja skupine
Jakob S.
Tomaž K.
Miha P.
Matic H.
Tuana M.
Urban P.
Anja I.

Skupina 8 (mentorica: Nina)
Aljaž P. ... vodja skupine
Kaja S.
Lovro K.
Matija Z.
Tjaž Š.
Nik R.
Katja Ž.
Nik V.


17.6.2017: RAZNO
Vsi otroci morajo imeti s seboj osebno izkaznico ali uradni dokument, ker na poti prečkamo mejo. Izkaznico naj imajo shranjeno v prtljagi in jo hranijo pri sebi ves čas tabora.  



19.6.2017: PROGRAM TABORA
Program tabora najdete tukaj.




 
 
PD Fram © 2008