glava2.jpg



Domov
Predstavitev društva
Izletniški odsek
Mladinski odsek
Markacijski odsek
Kolesarski odsek
Odsek za varstvo narave
Plezalna šola
Seznam vodnikov
Seznam opreme
Vodniški kotiček
Tabori
Zimska predavanja
Glasilo Planinski odmevi
Glasilo Planinski e-odmev
Fotogalerija

 



Statistika
od oktobra 2008
št. obiskov:



ZADNJE OBJAVE

PRILJUBLJENO BRANJE

Nejc Zaplotnik, POT
Kdor išče cilj, bo ostal prazen,
ko ga bo dosegel,
kdor pa najde pot,
bo cilj vedno nosil v sebi.
 

Tabor 2016 Koprivna

 

Vabilo na:

MLADINSKI PLANINSKI TABOR 2016

KJE: Taborni prostor v Koprivni na Koroškem

Lokacija:  N46.487537° E14.726311° 
Naslov za navigacijo: Koprivna 28, 2393 Črna na Koroškem 

KDAJ: 25. 6. do 2. 7. 2016

Razpis, zloženka in prijavnica:
 Razpis 2016 - mladinski - Koprivna , Zloženka 2016 - mladinski - Koprivna , Prijavnica - 2016 (pdf, doc

 

Tukaj boste našli vse informacije v zvezi s taborom:

9.2.2016: trenutno je znan prostor in čas dogajanja. Naslednje obvestilo, kdaj in kako bo s prijavami, bo objavljeno 1. aprila 2016.

3.4.2016: obveščamo vas, da smo imeli prvi sestanek, kjer smo določilo ekipo za tabor, naredili plan izletov in določili pogoje in prioriteto prijav, ki pa zaenkrat še ostaja skrivnost.
Vodniki zdaj potrebujemo nekaj časa, da pripravimo razpis, ki bo objavljen nekje v sredini aprila. Takrat bomo tudi objavili datum, od kdaj dalje se boste lahko prijavili na tabor. Ta datum bo nekje konec aprila ali pa po prvomajskih praznikih, sigurno pa ne bo MED prazniki. 
Prosimo da se ne prijavljate prej in se striktno držite navodil, ki bodo napisana.


24.4.2016, 3.5.2016: PRIJAVE
Zgoraj so objavljeni razpis, zloženka in prijavnica za tabor Koprivna 2016.

Način prijave
Prijave sprejemamo od 12.5.2016 18:00 dalje do 18.5.2016 izključno na društveno elektronsko pošto E-poštni naslov je zavarovan pred nezaželeno pošto, za ogled potrebujete Javascript
Prijavnico lahko pošljete na 2 načina:
1. po el. pošti pošljete skenirano izpolnjeno prijavnico (zaradi podpisa mora biti skenirana)
2. po el. pošti pošljete izpolnjeno prijavnico v Wordu, tako da imam podatke, original pa prinesete na sestanek, ki bo
v konec maja

Prioriteta prijav
Zaradi velikega števila prijav lansko leto smo določili naslednje prioritete prijav:
1. najvišjo prednost pri prijavah imajo tisti, ki so sodelovali na tekmovanju "Mladina in Gore"
2. naslednjo prednost pri prijavah imajo tisti, ki so opravili čim več izletov pri PD Fram v letu 2014 in 2015
3. med tistimi, ki nimate nobenih opravljenih izletov, pa bomo izbirali po sistemu "kdor se prvi prijavi"
4. udeleženec mora zaključiti vsaj 2. razred osnovne šole

Za takšne prioritete smo se odločili zato, da vzpodbudimo otroke k hoji v gore skozi celo leto in ne samo na taboru. Enaki pogoji bodo verjetno ostali tudi naslednja leta, zato začnite zbirati izlete že zdaj.
S časovno omejitvijo prijav želimo dati enake pogoje za prijavo tudi tistim, ki še nikoli niso bili na taboru.

Obrazložitev prioritet:
ad 1) Na tekmovanju MiG je sodelovalo 20 otrok za PD Fram. Tudi ti se morajo prijaviti v časovnem okvirju, ki je objavljen v razpisu. Na prijavnici v rubriko "Izleti, ki jih je otrok opravil..." vpišite "MiG", izletov pa ni potrebno vpisovati.
ad 2) Vse, ki imajo opravljen vsaj 1 izlet ali več, bomo združili v skupine. Skupina z največ izleti je torej skupina, ki se naslednja uvrsti na tabor, ... nato skupina, ki ima 3 opravljene izlete, nato skupina, ki ima 2 opravljena izleta, nato skupina, ki ima 1 opravljen izlet.
ad3) Skupini, ki nima nobenega opravljenega izleta, se nato potrdi prijava glede na datum in čas prijave na društveni elektronski naslov. Vse prijave, ki bodo prispele pred 12.5.2016 18:00 ne bodo veljavne.

Sprejeli bomo okoli 55 udeležencev, ker so to maksimalne kapacitete tabora (velikost šotorov, velikost kuhinje, prevoz z enim busom).

 

 

********************

21.5.2016 Zaključene prijave

Obveščamo vas, da so prijave za mladinski tabor zaključene. Prijavljenih je krepko več kot 55 otrok. O odobritvi prijave vas obvestimo v naslednjem tednu, do 26.5.2016, po elektronski pošti. Načeloma velja, so sprejeti vsi, ki so bili na tekmovanju MiG in vsi, ki so prijavo poslali v prvih 2 urah. Če bomo dobili več šotorov, vzamemo tudi ostale. Seznam bo objavljen tudi tukaj.

30.5.2016 Potrditev prijave
Potrditev prijav je bila poslana vsem po elektronski pošti. Če obvestila niste prejeli, potem se javite na društveni mail E-poštni naslov je zavarovan pred nezaželeno pošto, za ogled potrebujete Javascript

9.6.2016 Skupine
Skupina 1 (mentorica: Viktorija)
Špela K. … vodja skupine
Nejc R.
Matjaž K.
Tomaž K.
Veronika K.
Tjaž Š.
Anja I.
Jerneja Š.

Skupina 2 (mentorica: Petra)
Živa O. … vodja skupine
Eva H.
Kaja S.
Lovro K.
Jernej J.
Jaša Z.
Urban P.
Nik V.

Skupina 3 (mentorica: Suzana)
Jan O. … vodja skupine
Lena U.
Urban F.
Martin B.
Lukas V.
Kaja S.
Hana Š.
Filip V.

Skupina 4 (mentorica: Simona)
Aljaž P. … vodja skupine
Sarah R.
Katarina K.
Tine O.
Tim K.
Ana B.
Ruj R. 

Skupina 5 (mentorica: Eva)
Martin P. … vodja skupine
Anja Z.
Žiga Z.
Matija Z.
Marsel K.
Hana K.
Tara P.
Jure I.

Skupina 6 (mentorica: Nina in Dalibor)
Brina O. … vodja skupine
Maša S.
Vid R.
Nina H.
Nejc L.
Nejc G.
Nik R.
Izidor K.

Skupina 7 (mentorica: Maja)
Mitja G. … vodja skupine
Benjamin B.
Jaka I.
Maja F.
Tjaša B.
Žan R.
Katja Ž.
Jakob M.

Skupina 8 (mentorica: Carmen)
Neja P. … vodja skupine
Matic M.
Naja Š.
Ema S.
Žiga R.
Matic H.
Vid P.
 

18.6.2016 Seznam opreme, ki jo potrebujejo otroci na taboru

Seznam najdete tukaj

V prilogi je seznam potrebne opreme za tabor, ki pa ste ga tako ali tako že našli na spletni strani. Tam bo objavljen tudi program dela, tako da boste lahko dnevno spremljali dogodke vaših otrok na taboru.
O dogodkih vas bomo tudi sproti obveščali s SMS-i.

Otroci naj imajo s seboj poleg spalke tudi debelo koco, ker je ponoči zelo mrzlo.
Prav tako bo poleg normalne baterije priročna tudi kakšna majhna baterija, ki jo lahko imajo ponoči v žepu, da je pri roki.
Za izlet naj imajo že kar pripravljena nahrbtnik, za pijačo naj uporabljajo vodo (ne sokov).
V nahrbtniku naj imajo tudi kakšne čokoladice (Frutabela ipd).
Za na turo so priporočljive dolge hlače (koprive), ni pa nujno.
Dobro je, če imajo v planinske čevlje obute dvojne nogavice, ene bombažne in ene tanke: zato da pri hoji pride do premikanja med obema slojema nogavic, ne pa med nogavico in kožo, kar seveda povzroči žulje.

Skupine so objavljene na spletu in so narejene tako, da so v skupinah zajete vse starosti enakomerno, razmerje fant:punca je enako, v skupinah so otroci iz različnih šol, otroka iz iste družine pa nista skupaj (vsak se mora znajti po svoje!).
Vsak od otrok naj si že doma izmisli ime za skupino, ki naj bo 1 beseda z največ 6 črkami.

Dobro bi bilo, če otrokom na etikete oblačil napišete inicialke imena in priimka, ker smo imeli lani en haufn iberžnih oblačil.

Elektronska oprema na taboru ni dovoljena. Vse kar deluje na baterijo, naj pustijo doma, razen svetilke in fotoaparata (ne na telefonu !!!).

Pa ne pozabite:
• avtobus odpelje v soboto, 25. 6. 2016 ob 8. uri izpred gasilskega doma v Framu
• bodite tam že kakšne pol ure prej, da vas odkljukam, ker ob 7:59 že krenemo
• zjutraj naj starši (ne otroci) oddajo meni zdravstveno izkaznico in se podpišejo na seznam
• pomagajte otroku dati prtljago na avtobus
• z manjšim busom se bodo peljali starejši otroci: Benjamin, Lena, Maša, Matic, Neja, Sarah, Špela, Živa, Viktorija, Nina; vsi ostali se peljejo z velikim busom

 

21.6.2016 Program tabora

Program najdete tukaj.

 
PD Fram © 2008